top of page

Brief van Srawan In actie voor studenten

VANDAAG DONDERDAG 9 JUNI NED.1 21.20 PAUW OVER NEPAL. We zijn er nog niet.Daarom deze brief, bijna een smeekbrief. We hebben nog een lange weg te gaan. Lees deze brief, kijk morgenavond. En handel naar welbevinden.Probeer vrienden en familie enthousiast te maken. Het is te overzien: juni 2016- december 2017. Armoede associëren we met honger, ziekte, werkeloosheid maar armoede kan ook inhouden verlies aan talent.

Jonge mensen in Nepal stoppen hun talent niet in de grond, ze doen verwoede pogingen ze te laten groeien. Je houdt het niet voor mogelijk hoe het sommigen toch lukt om op de universiteit te komen ondanks een bar slechte schoolhistorie. Anderen weer zien het zitten om een onderneming te starten, pril, wankel, maar wel boordevol initiatieven.

 

Srawan heeft een brief geschreven waarvan ik erg onder indruk was.

Ik wil een goed maatschappelijk werker worden omdat er in mijn kaste niet echt sociaal recht bestaat en er zoveel jongens en meisjes zijn die het slachtoffer van kastendiscriminatie worden. Ik wil daarom mijn maatschappij veranderen. En ik wil dat de mensen in alle lagere kasten een opleiding krijgen.''

En nu mijn voorstel:

Met 3 euro per maand vanaf juni 2016 tot en met december 2017 steun je de studenten Srawan, Rajin, Ganesh, Sushant, Manoj, Sristi, Sauyanam, Bhawana . Dat is € 57.- totaal. Meedoen? retourneer dan deze mail aan palme060@gmail.com. Je krjgt dan een bevestiging

Bel 0571-272911 of 06 27028796 of Adriaan van Ostadestraat 27 7391 BH Twello. NL72RABO01597 0922 t.n.v Stichting Hatemalo Nepal/ studenten

Als onze dank reductie op mijn boek. Normaal € 15 en voor u € 10.-

‘ Nepal meer dan de Himalaya.


Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page